Wat doet pradd?

Van pr-strategie bedenken tot en met deze uitvoeren. De uitvoering zal waar mogelijk door jullie eigen mensen gedaan worden. Pradd denkt altijd in de combinatie van offline en online PR. Deze zijn niet los van elkaar te zien. Alle onderdelen van het pr-vak die nodig zijn, kunnen worden geleverd.

  • persrelaties, persberichtgeving, persevent
  • corporate communicatie
  • reputatiemanagement
  • issuemanagement
  • crisis PR
  • mediatraining en mediacoaching
  • marketing PR

 

Voor organisaties én bureaus

We worden ingeschakeld door bedrijven en organisaties maar ook door reclamebureaus om de PR te verzorgen voor een klant van hun. Omdat ze PR willen toevoegen aan hun eigen communicatiemix. Tijdelijk voor een campagne, introductie, crisis of juist structureel als vaste pr-partner. We kijken altijd wat de eigen communicatiemedewerkers kunnen doen. Zo blijven de kosten overzichtelijk en leren eigen medewerkers het pr-vak beter kennen. Klanten waarvoor Pradd werkt of heeft gewerkt zijn: Knab, FNO zorg voor kansen, Sodexo, Goodwell Investments, Hersenstichting, Infomedics, SciSports, BrightPensioen, Tulp Hypotheken, SharePeople, TVcN (Tolk- en Vertaalcentrum Nederland), Mediq, Van Bruggen Adviesgroep, KWF Kankerbestrijding, Old Amsterdam, Maaslander, WePayPeople, Ottobock en ixorg.