27/12/24

Deep dives in 2024

Weet je wat het leukste is aan mijn werk? Ik kom in aanraking met fantastische organisaties en mensen. En samen met mijn vakgenoten, de oprichter of CEO bij deze organisaties mag ik altijd de diepte in duiken. Want zonder deep dives, geen goede PR-strategie of -aanpak. Wat maakt het bedrijf uniek? Wat juist kwetsbaar? Wat is het werkelijke probleem achter de vraag die ze mij stellen? Ook het brede spectrum aan opdrachtgevers is een geschenk. Van beursgenoteerde multinational tot coƶperatie, van financiƫle dienstverlener tot gezondheidsfonds, van nog geen jaar bestaan tot halve eeuw oud en van gestart in de garage tot verzelfstandigde break away van een grote bank.

In 2024 mocht ik veertien uiteenlopende organisaties ondersteunen. Van doorlopende PR-ondersteuning tot een extra boost bij onverwachte situaties. Van strategische plannen tot razendsnelle acties. Het was weer top om een bijdrage te leveren aan de PR van deze organisaties: Sodexo, Global Talk, BrightPensioen, FNO, Tulp Hypotheken, SharePeople, Noordhoff Zorg, Goodwell Investments, A. Vogel, Impactfonds Duurzame Voedselketen Rotterdam, Trimbos-instituut, Suncom Energy, Datakeeper en het Diabetes Fonds.

Kortom: 2024 was een mooi jaar en dat gaan we, mijn opdrachtgevers en ik, in 2025 met minstens zoveel energie voortzetten!

 

terug

Cookie instellingen

Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om sitenavigatie te verbeteren, sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen.